sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Kimalletta veden alla



Kuten olettekin ehkä huomanneet Mrs highandmightyn postauksista, homestuck on nyt levinnyt.

Suunnitelmat ovat muuttuneet myöskin minun kohdallani, tosin saman sarjan sisällä. Koska mrshighandmighty suostui cossaamaan Eridania, minä aion parin sopivuuden vuoksi vaihtaa toiseen suunnittelemaani hahmoon, Feferi Peixesiin.

Feferi on horoskooppimerkiltään kalat,( eli mrshighandmightyn horoskooppi :D) Puvussa jännittää eniten kaksi asiaa. pitkän mustan kiharan peruukin kunnossapito, ja se fakta, että feferillä on HIHATON paita.

Aika alkaa punnertaa käsiä kuntoon.

Feferi on iloinen ja kupliva persoona, joten minulla ei tule olemaan ongelmia pukuni kantamisessa.

Yo-koe-häslinki on ollut melkoinen, joten en ole ehtinyt kirjoitella tänne. On siltikin ilo ilmoittaa, että Feferi-cossia on tullut edistettyä ihan kiitettävästi siihen nähden, että aikaa on kulunut koulun parissa.

Tähän mennessä olen hankkinut Feferin Ranne- ja kaulakorut, peruukin, joka on tilattu, sekä KALAKORVAT!

Feferin Tarinasprite

Feferin hero-mode-kuva




Talkspriten ilmehdintää, klikkaa suuremmaksi.


Olen siis tosiaan löytänyt täydelliset rannerenkaat ja täydellisen kaulakorun. Seuraavaksi pitää tehdä itse kaikki helmikorut, tiara ja lasit, sekä etsiä nilkkoihin renkaat. Ja jos aikaa riittää, aion vääntää itselleni tuon kaksipäisen atraimen <33

Tiedän jo miten teen sarvet, nyt täytyy vain ostaa tarvittavat materiaalit ja kokeilla :

pimeä kuva, mutta siinä ne olis!

Liikkuu kivasti ranteissa kilisten ja kylmenee/kuumenee auringon ja ilman vaikutuksista
:(

mahdollinen muokattava helminauha + kaulakoru, joka pitää kiillottaa.

Rannekoruissa on aivan ihanat ruusukuviot!

Olen seuraillut erästä erittäin taitavaa ulkomaalaista Feferi-cosplayaajaa ja poiminut vinkkejä asun osien tekemiseen, mutta haluan silti tehdä suurimman osan asioista itse omaan tapaani.

Minulla onkin tällähetkellä kaksi erilaista mahdollisuutte Feferin uimalaseiksi. Suljin heti alkuunkin oikeiden uimalasien käytön pois, sillä...

noh..

uimalasit.

Olen ostanut (halvat) aurinkolasit, joista olin aikeissa muokata lasit. Nyt olen katsellut toisenlaisia "hupilaseja", jotka olisivat oikeamman muotoiset. Mietin että kummat valitsen ja olen kallistumassa lähemmäs niitä hupilaseja.





Tässä ovat ylemmät lasit

ja tässä alemmat.

Nuo lasit olisivat hyvän kokoiset ja muotoiset, sangat olisivat tarpeeksi paksut ja koko muukin homma olisi lähempänä alkuperäisiä kuin nämä:


ignooratkaa naamani.

onneksi mitään ei ole menetetty, sillä nämä jo ostamani lasit maksoivat vain 90snt tiimarin alennuksista :)

Aijuu. Jos sen peruukin ja ne kalakorvat (!!!) haluatte nähdä, tässä on kuvat tuotteista sinällään.. Kunhan saan ne, lupaan lisätä kuvia niistä päälläni.

korvat.

Eli korvat ovat lateksiset ja ihonväriset ja ne saa kiinnitettyä korvien päälle.. Itse olen suunnitellut, että ne kiinnitettäisiin poskiin, sillä alkuperäisissä kuvissa ne näyttävät kasvavan poskista. Toivon myös, että ne saa maalattua asiaankuuluvan harmaiksi ..

Linkki korviin

JA sitten minun ihana rakkauspakkaukseni, Feferiperuukki!


Tuohon vain muokkaamaan sitten hiusraja, sillä (apua) otsani näkyy D:

Ihastuin peruukkiin, koska se näyttää olevan todella raskas ja hiusmassaa on todella paljon. Toivon kovasti että peruukki vastaa odotuksiani.

Nyt voin vain odotellessani etsiä hyvää harmaata ihomaalia ja mustaa huulipunaa, sekä lakkailla kynsiäni mustiksi.

Näihin kuviin ja tunnelmiin tälläkertaa

kynsiä ja KAS, valkoinen paita O:


-Anakichi



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti