maanantai 3. helmikuuta 2014

Hiljaiselon keskeltä

..Päiviä. Emme ole vain levänneet laakereillamme cossien suhteen. On vain ollut hyvin, HYVIN hidas eteneminen, ja se johtuu kai ihan siitä että olemme laiskoja.

Nyt kuvamateriaalia on kertynyt sopivasti, mutta esimerkiksi minä en ole saanut proppeja alkuun, sillä tässä kohta kuvailemani metodit eivät toimineet kohdallani niin hyvin kuin toivoin.

Olen myös puuhastellut väärän cossin parissa. Voi minua.. :C

Ja se Väärä cossi on Meenah Peixes Homestuckista. Silmälasit ostin kyseiseen cossiin jo aikaa sitten, mutta nyt omistan siihen sopivat housut ja paidankin sain tehtyä.. En sentään sen enempää ole puuhaillut, älkää huoliko.

jihuu fuksiamaalit.

Kyseiset lasit.

paita maalaamisen jälkeen ft minun upea karvamattoni.
'

Itse Rozen maideniin on tullut hankittua jos jonkinlaisia alushamehörsellyksiä. Päädyin cybershopin pisimpään röyhelöalushameeseen, joka maksoi noin 40 euroa.

Mrshighandmighty osti ebaysta halvan (15e) Vannehameen, jonka leikkasi lyhyemmäksi. Huvittavaa sinänsä, että kyseinen vannehame olisi liian lyhyt hänelle pitkien helmojen alle, kun taas minulle se olisi juuri täydellinen (aion tilata kyseisen hameen jossain vaiheessa.) 


Hame minulla...

...ja hame Mrshighandmightyllä (eriparisukat, häpeä.

Ja tältä hame näytti leikkaamisen jälkeen (:'( )

Lattialla riekale alaosasta ja jotain mystistä kangasta..


Omasta hameestani ei ole kummoisempaa kuvaa kuin tämä:

..jossa se makaa kanssani sängyllä, ah.
Hame on siis minua nilkkoihin, mutta nostan sen ylemmäs (rintojen alle) jolloin siitä tulee hyvä.

Shinkumekon helmaakin on saatu jo pussitettua ja voi kun se SAMETTI on ihanaa!!

ennen rypytysnauhaa..

rypytysnauhan jälkeen.
Mrshighandmighty ompeli pitsit asuuni käsin, voi sentään työteliästä ihmistä! (aina kun on hommia tehty, niin pyrähdyksittäin on edetty aika paljon.)

Tätä on havaittavissa cossini helmoissa.

Shinkussa on myös kengät ruusuja vaille valmiit, nilkkaremmit tulevat erillisistä silkkinauhoista.



Ja sitten proppiin, eli siihen, miten epäonnistuin siinä mitä yritin, ja vielä kolmesti.

Suigintoulla on miekka, sitä ei näy usein mutta minulla on hataria muistikuvia, ja pienen googlettelun jälkeen löysinkin kuvia kyseisestä aseesta.

Kuvat olivat kuitenkin suurimmalti osin fanarttia, joten täytyi suunnata youtubeen Suigintou-Amv:itä katsomaan, ja kuinka sattuikaan, erään videon alussa näkyy kuinka Suigintou heiluttaa miekkaansa. Hurraa hatarille muistikuville!

kyllä, tähän suttuiseen kuvaan perustan olettamukseni miekasta.

Olen nähnyt upeita proppeja tehtävän liisteröimällä, joten päätin itsekin kokeilla. Liisteröinti ei nyt sitten ollutkaan minun juttuni, sillä se vaatii hermoja ja pitkäkestoista puuhastelua, joten en jaksanut/osannut tehdä sitä oikein.

Löysin netistä (paras lähde) kotitekoisen liisterin ohjeen, johon lisäsin sokeria, jotta siitä tulisi tahmeampaa.

Ohje Liisteriin by Anakichi (alkuperäisessä ohjeessa ei ole sokeria, joten ei crediittiä minulle.)

yhden suhde kolmeen jauhoja ja vettä. ja Puolet jauhojen määrästä sokeria.

Eli esimerkiksi minä tein liisterini näin:

2dl jauhoja 6dl vettä 1 dl sokeria.

Käytä mieluusti lämmintä vettä, ja hämmennä ettei liisteri paakkuunnu. On tosi hyvää tavaraa ja pitää hyvin.

Mutta sitten liisterin onnistumisen jälkeen olikin aika lähteä murhaamaan kylpyhuoneen lattiaa ja muistin elävästi opettajan sanat, kun teimme liisterihommia ala-asteella.

"Anna, ei niin paljon sitä liisteriä. Vähempikin riittää."

Tein miekkaan pohjan pahvista, tämä oli kokeiluerä.


























Ja koska pohja oli huonoa pahvia, lörpähteli miekka puolelta toiselle. Myöskin miekan siluetti oli ihan hanurista, muta olin ajatellut muokkaavani sen mattoveitsellä jälkikäteen paremmaksi. Tämä miekka päätyi roskapussiin nopeasti.

Sitten sain hienon idean. (sarkasmia.) Kiinnitin paksuja paperirullia toisiinsa, ja homma toimi niin kauan kunnes yksi rulla olikin ohuempi kuin muut ja se lötkähti miekan keskiosassa. Ei hitsi.


Minun jalkani tässä.
En siis saanut aikaan oikeastaan mitään muuta kuin kasan paperisilppua ja hirveän sotkun kylpyhuoneeseeni. Tässä kyllä on hyvä että liisteri oli leivontamateriaaleista, se lähti helposti vedellä pois.

Olen myös saanut mukavasti vaappuvat siipipohjat tehtyä Suigintoun siipiin Leikatun vannehameen vanteesta vääntelemällä. Siitä ei ole kuvaa, enkä ole vielä täysin varma miten aion kiinnitystekniset hommat hoitaa. Rakennan tänään siivet johonkin vaiheeseen ja mietin sitä sitten.

Olen harrastanut cosplayrääppimistä tiimarin konkurssialeissa, ja voin ilolla kertoa että sieltä on tarttunut mukaan enemmän tai vähemmän tarpeellista tavaraa. Nämä joulukoristeet olivat todellakin iloinen yllätys, mikä sai uutta puhtia jo hiljentyneeseen "Uusin ja parantelen Flandren vielä joskus"-ajatukseen:

kaksi erimallista- ja väristä koska ei löytynyt tarpeeksi monta kultaista.
Olen myös saanut ostettua kirpputorilta kengät, jotka olivat sen näköiset että ihan varmasti jossain cossissa joskus.

niin geneeriset animekengät.
Olen myös ystäväni Kingschairin kanssa suunnitellut ensimmäiselle päivälle jotain vähän "rennompaa" pukeutumista, muttei kuitenkaan ihan casuaalia. Olen päättänyt teemakseni pandan, ja suunnitellus aiemmin heräteostoksena ostetusta kankaasta lappuhameen (jota ei kyllä oltu tarkoitettu tähän, mutta ei se mitään)

Tässä piirros koko konkkaronkasta (järjestyksessä vasemmalta oikealle: Mrshighandmighty, Minä, Kingschair)



Piirustelin tuon koulussa. Tässä taas panda-asustani selkeämpi koneella piirretty kuva:

Ja meikkikokeilua:



Olen innostunut gyaru-tyylisistä silmämeikeistä joten sitä kohti. Vielä tässä ei ole tekoripsiä, mutta ne ovat ihan MUST.

Tilasin ebaysta ihanan pitkän ruskean peruukin, jonka saapumista varron. Tällä viikolla sen ja muiden tilaustelin pitäisi kolahdella luukusta.. Kiirettä pitää.

Peruukki:


Suumaski: (kyllä, tilasin Bliposta.)

ympyröity yksilö tilattu.

..Nyt vain jännittelen että ehtivätkö perille.

Tässä kuvaa (ei kovin imartelevaa) tähänastisesta pandaumuksestani:

ruma naama ja tukka kiinni.


Naamaton ja tumma kuva.
Eli asioita tapahtuu kyllä.. hitaanpuoleisesti vain..

Näihin kuviin ja tunnelmiin




-Anakichi


(p.s. tiesittekö että eilen, 2.2., oli japanissa Saparopäivä, eli twintailday? Sen kunniaksi tein vaaleanpunaisen lookin, ei tarkoitettu ryppyotsille, Miau!)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti