sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Sairastuminen ja jotain jota tajusin

Elikkäs terve. Puhuin edellisessä päivityksessä, että menisin kuopioon ja edistäisin cossia. Oh I was so wrong. Sain maalattua Feferin lasit (VÄÄRÄLLÄ VÄRILLÄ, tajusin sen juuri.) jonka jälkeen minuun iski armoton mononukleoosi (pusutauti, hih hih)

Eli en saanut aikaan mitään muuta, kuin armotonsa sängyssä makaamista ja vääränväriset lasit.



Olen_idiootti^

ja sairastumiseni jälkeen olen maannut nyt kymmenen päivää sängyn omana pelkällä nesteravinnolla ja laihtunut 6,5kg. Eilen aloin kyetä taas juomaan ja ylipäätään nielemään mitään kunnollista, eli hieman heikoilla ollaan yhä.

Kyllä minä tästä vielä nousen. Ja kunhan nousen, alan säätää peruukkiani, ostan mustaa huulipunaa, sekä säädän sarveni toiminnallisiksi.

Saatiinhan me aloiteltua yuyukon helmaa kunnollisesti, ja Mrs highandmightyn luvalla tässä kuva siitä:

Valonheijastus helmassa. Jos oikein muistan, tässä ei ole edes vielä alushametta päällä. (korjaa minua jos olen väärässä.)

noh, minulla ei oikeastaan ole muuta sanottavaa, kuin että mansikkamehu on todella hyvää.

-Anakichi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti