tiistai 12. helmikuuta 2013

Fiilistelyä..

...Penkkarimeikin kokeilua, omaa kivaa, poneja ja piikkisikoja.

Jos jokin yllämainituista asioista ei ole mieleesi, sulje tämä postaus. (Myöskin allekirjoittaneen pärstän webkamera-laatuiset kuvat lukeutuvat postauksen sisältöön.)

Päätin sitten kaksi päivää ennen penkkareita kokeilla meikin tekoa.

Tulos: webkameralla leikkiminen meni vähän... sähläämiseksi.

Mennäänpäs suoraan asiaan:


the original...


...ja allekirjoittaneen yritelmä

Ensiksi: webkamera on mirrored. Ripset ovat ihan samassa silmässä kuin Alexilla.
Päälläni oleva paita EI siis ole penkkareihin tarkoitettu, vaan kyseessä on vain meikkikokeilu.

NYT VAROITUS: lähikuvia ja chaplinhitlerfuusio.

olen aika tyytyväinen lopputulokseen.



*chuckle*

On se jotain jos uskallan/viitsin laittaa itsestäni tällaista materiaalia nettiin. Hyvä minä.

Otin myös varaslähdön Desuun ja kokeilin ihan huvikseni cossieni (web)kamerankestävyyttä.

Hyvin ne vetää. Testasin laseja ja peruukkia yhdessä ja katsoin ylipäätään Flakyn kokonaiskontrasteja.

Not bad.
Photo Finish on auttamattoman typerän näköinen kun lasit ovat täysin kasvoilla. En tosin itse näe mitään, sillä nämä lasit two point oh- on maalattu kynsilakalla :I

YISZZ


Not so yissZZ.

Olen kuitenkin erittäin tyytyväinen kokonaisuuden samansävyisyyteen ja toiminnallisuuteen.

Sitten Flaky.

Minun_pitää_harjata_peruukki

ja sen jälkeen asetella kaikki hiutaleet uudestaan sen pinnalle.

Tässä on kuitenkin erittäin epäsöpö yritelmä, ft webkameran laatu.

*pitää tietokonetta kuin kameraa*

Olen kuitenkin ihan hyvillä mielin menossa tälläkin cossilla Frostiin. Se on mukava päällä eikä tarvitse miettiä. Toivottavasti saadaan hyviä kuvia. :3

Tämä oli tällainen nopea lyhyt kuvapostaus tyyliin: heei, katsokaa, minulla on cossi päällä! Mutta toivottavasti valotti hieman minkänäköistä hyyppää pitää väistellä.

-Anakichi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti