torstai 3. tammikuuta 2013

Jokaisen cosplay-blogin pakollinen osa..



...listaus hahmoista joita OLEN cossinut ja joita AION (ehkä) cossia.


mutta ihan ensiksi ilmoitusasia (jos oikeasti olette niin sokeita ettette jo sivun yltä sitä tajua)

Banneri olis valmis:

ihan itse tein (kuvat googlesta)




Olen cossannut vakituisesti jo noin.... hmm.... aika monta vuotta... en ole nyt aivan varma, mutta luultavasti 5-6 vuotta.

Cosseja on kertynyt muutamia, en ole mikään tajuton massatuotantokone.. :3

Cossattu so far:

(en muista järjestystä)

Ensimmäisenä olen cossannut, ihan siis COSSANNUT Kiba Inuzukaa, sarjasta Naruton (mutta for gods sake, ei minulla kuvia siitä ole, thankfully..)

Kaappicosseja on ollut sitä ennen muutamia... :|

uskallan jakaa ne kanssanne.. nämä ovat siis tapahtuneet pidemmällä aikavälillä.. Laitan myöskin loppuun satunnaiset Vocaloid-pv cossini, koska en nyt muista että missä välissä mikäkin oli.

tämän oli TARKOITUSKIN olla huono

Can't I even dream-omaräpellys



















Nämä kaksi nyt kansioideni syövereistä löytyivät... huoh...

Nyt sitten itse asiaan.

Kiba Inuzukan jälkeen tuli muistaakseni Kagamine Len


resemblance, ei todellakaan

se oli ensimmäinen kunnon cossini, sillä tilasin siihen peruukinkin... Olen edelleen ihan tyytyväinen tähän..Peruukkia en vain osannut muotoilla.

Sen jälkeen tuli kigurumi-kokeilu, koska halusin että käyn kaiken läpi (on minulla ollut lolitakin, ei vain ole siitä kuvia.)

Kigumine len, see what I did there?

Lenin jälkeen minä cossasin Siesta 45:sta, sarjasta Umineko no naku koro ni.


tässä alkaa olla jo jotain...

harmi vaan että narut meni väärälle puolelle...

oli muuten ensimmäiset shoe-coverit ikinä.. ja rumat sellaiset.

Tähän cossiin olen yhä tyytyväinen ja aion uusia sen joskus.

(ensin uusin peruukin)

Sitten on pimennossa mikä minuun meni, mutta touhou-project valtasi cossisuunnitelmani ja vedin muutamia töhötin-cosseja. Listalla ovat muunmuassa:

Flandre Scarlet

normiversio...


Zchilu Sakuyana.

Resign Remiliana





Cossin ensihetket ilman siipiä..



Tähän cossiin minulla oli kaksi peruukkia, koska THE REAL THING ei tullut ajoissa ensiesiintymiseeni. Silvoin Kagamine-peruukkini ja tässä tulos. ^ 


Siivet olivat ensimmäinen proppini :3


Olen myös cossannut Touhouvania-Flandrea:

uusin vielä uusin vielä uusin vielä...


Tästä olen ylpeä, siksi iso. Siivet rakensin aidoista oksista ja softiksesta..
Tässä oli jo actual peruukki käytössä.


Marisa Kirisame


uusimpana syksyinen marisa


Talvella pitkin hihoin..


olen ollut Marisa kaikkina vuodenaikoina..

Ihan ensimmäinen Marisani :3





Ja Marisaahan on kierrätetty. Se on sellainen cossi, jonka voin vetäistä milloin vain päälleni. Se on mukava, kaunis ja helppo säilyttää. Olen niiiin ylpeä hatusta.

Tämä on jo Mrshighandmighty-aikakauden cossi.

sitten tulivat Tenshi Hinanawi ja Kaguya Houraisan, molemmat edelleen touhousta.


tuimana, en jaksanut shopata ranneketta pois.

sininen kääpiö.
















































Tässä on ensimmäinen aseproppini, hieno liekehtivä miekkani. :p

(myös essu, koska se on hieno.)

noiden kristallien sisällä on auton ikkunan pakkasraappoja

softisliekkejä, swag


















Sitten on ISOIN cossini Flandren jälkeen; Kaguya Houraisan.

derp.
Photoshop level over 9000

Tämä cossi oli iso, koska hameen helman pituus oli noin 160cm. Hame oli painava ja hankala operoida, joten vietinkin conini lattialla kököttäen. Tämä cossi ommeltiin edellisenä iltana desuconin päivien yksi ja kaksi välillä.

Kuten kuvista muuten näkyy, olen turvonnut :p Mutta se ei minua haittaa.

Sitten tuli yksi suosikeistani: Nazrin Touhousta myöskin.. (harmi vain etten saanut kyseisestä asusta kunnon kuvia..

hnnnng <3


derp.





















Tässä cossissa peruukki oli hienoinen pettymys... se oli kalju kuin mikä, mutta käytettävä sitä oli..

Tähän cossiin olin rakennellut Mrshighandmightylle (Shou Toramaru), tuon hehkuvan Bagodan. SON, I AM DERP.

se oli hieno.

Nyt sitten muutamia selityksiä vaativia, sekä sellaisia cosseja, joita en vain osaa laittaa tälle aikajanalle.

Contestant #1

Just be friends-Luka

sain itselleni jopa tuon miehen :D

Tähän cossiin olen jälleen tytyväinen, vaikka se onkin hyvin yksinkertainen.





tämä tapahtui siis mitä ilmeisimmin Siesta 45-cossin jälkeen, koska peruukki.


contestant #2

Matryoshka- Luka

(sama peruukki, olenpas kätevä.)



en yleensä hymyile hampain, oh well..

taidehomoilua.

Moe moe uguu

This, is a tako luka. Takana olis oikea yksilö.

Tämä cossi oli minulle sydämen asia, sillä halusin olla suomen ensimmäinen (mahdollisesti) Matryoshka-cossaaja... Luulen että läpi meni ja ratsastin aallon harjalla.

contestant #3
Oc Lumen

oc:n cossiminen, nuff said.


paras kuva minusta_IKINÄ_

enkelityttö ilman housuja... talvella... you go figure that out.

contestant #4
This hideous thing
Kuvan tiedot eivät pidä paikkaansa.

Että joo. Zombina tuli pyörittyä sen jälkeen, kun eräs kyseenalainen mies oli seuraillut minua kun cossasin siestaa...

Minulla olisi myös 

contestant #5
Stray girl in her lenses-Rin

mutta Deviantart ei anna minun lähettää sitä :p



Voi nuoruus. Siinä oli minun tähänastinen historiani, Mrs highandmighty voi korjata ja lisätä jos jotain jäi. (aika kultaa muistot, nähkääs.)

Sitten pääsenkin vasta itse asiaan.

Eli

LISTA HAHMOISTA JOITA AION (ehkä) COSSIA:


Nämä tämänhetkiset te jo tiedättekin.

sitten on

(satunnaisessa järjestyksessä)

Suikoden V- Josephine:





Haasteet: paljon kaikkea, paljon kaikkea, paljon kaikkea, plus peruukki

Touhou- Soga no tojiko:





Haasteet: Hännät ja hattu





Touhou-Mamizou Futatsuiwa

hasteet: häntä häntä häntä häntä



Touhou-Utsuho Reiyuislihfsjslfjsl (koska en osaa kirjoittaa sukunimeä ja olen liian laiska tarkistamaan) kavereiden kesken Okuu

haasteet: siivet ja arm-cannon  kolmas jalka






Touhou-Koishi Komeiji

Haasteet: nuo piuhat ja hame...




Umineko no naku koro ni- Bernkastel  Trollkastel

Haasteet: to be liked by everyone




Umineko no naku koro ni-Beatrice

haasteet: koko akka



Wooser no sono higurashi- Rin (+ wooser <33)

haasteet: wooser (kooulupukujakoulupukujakoulupukuja.....)


+





Mirai nikki- Yuno gasai (stalkerpupuasu)

Haaste: pupuasu

vain yksi mahdollinen versio..

Puella magi madoka-Charlotte (gijinka)

Haasteet: hnnnnnnnnnnnnnnngh



Tällaista...


(olisi vielä...)



Kyllä
minä
vielä
joskus





-Anakichi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti